Tuesday, September 28, 2010

Macam-Macam Hal....

Lame xupdate entry. penyakit M dtg semula sejak2 lepas bulan puase tu.. Macam2 hal dah berlaku sepanjang penyakit MALAS aku berleluasa.

i) Aku sakit teruk (muntah2, cirit-birit, demam) dari ari Sabtu sampaila hari Rabu (siap kene perli ngn MJ suh aku amik MC lagi) - 2 ari je pon??

ii) Nak g berayer umah cikgu pon bermasalah?? MJ nak tuduh aku xtutup makmal a.k.a xtutup internet sekali.. padahal cikgu IT nyer masih ade lg kt sekolah tu.. membebel ketidakpuashatian masa nak amik makanan kt umah terbuka (nasib bkn aku yg dgr..cik Nur Ekin kite yg dgr tuh..)

iii) Secara tiba2 lak MJ terjah masuk P.Sumber arini. aku lak tgh lepak tgk citer "Garfield" kt laptop!! siap berpakej ngn budak2 pompuan darjah 6 nie.. (mmg kantoi r!!). tapi hebat gak aku pandai cover citer lain lak.. konon2 dak2 darjah 6 ni nk blaja komputer. so aku arrange time kol 11 nti utk diorg. MJ membebel suh hny 8org jek masuk pusat akses, yg lain2 kne masuk kelas~~ ikut sajela.....


iv) secara rasminyer housemate aku a.k.a cik Yati dh beli n bawak kete Viva Elite baru dier ke Hulu Langat. so skrg setiap sorg dlm umh kitorg nie ade kete.. 4 weyh!!!! parking yg ade utk kitorg cume 3 jek... nk berebut ker??? xsuke la!!!!!

1 comment:

  1. rebut jgn tak rebut.. hah, kem salam ngan MJ eh.. wkakaka

    ReplyDelete