Thursday, November 24, 2011

Malu...Malu

Arini aku kua ngan Miss Babysbreath ke Tesco Bukit Tinggi..lepas tu ke Jaya Jusco Bukit Raja. Pergi jauh2 pon balik2 beli makan jek... hehehehe... Balik dari berpoya2 aku rehat2 jap kat umah (siap tukar baju dah)~~ then kol 5 tu Papa kate nak pegi seksyen 17 beli tiket balik ke Butterworth untuk Inoi [aku kenela ikut tunjuk jalan] + nak hantar Aleesya balik ke umah dier kat Kg Raja Uda.

Dengan confidentnyer aku sarung balik cardigan yang aku pakai untuk keluar sebelum tuh (aku main capai jek dari atas katil)~~ siap semangat pimpin tangan Aleesya kuar umah jalan2 sikit (almaklumla budak 13 bulan baru dapat kaki nak berjalan2 sikit)...

Lokasi pertama: Terminal Bas kat Seksyen 17
Lokasi kedua: Esso Seksyen 18

Nape aku mention 2 tempat nie??

SEBAB BILER AKU DAH BALIK KAT UMAH, BARU PERASAN AKU PAKAI CARDIGAN TERBALIK!!!!!!!!!!!! WAHHHHH......MALUNYER AKU!!! DAHLA RAMAI ORANG KAT TERMINAL + KAT ESSO TU.. SEBAB ADE ORANG TUNGGU BELAKANG AKU!!!!!!!!!!



**Tapi sebab nak sedapkan ati sendiri... aku pikir "Ala, bukannyer aku akan jumpe diorg sume tu lagi pon..." ^^**

No comments:

Post a Comment