Thursday, December 30, 2010

Bola? Menang? KF? Kecoh?? Cuti la!!

Team Malaysia menang Piala Suzuki AFF 2010... PM umumkan cuti esok, 31/12/2010... erm, tu jek yang aku tau~~ hehehehe

Aku dari dulu memang xminat tengok bola nie... tapi sejak2 aku tau yang adik sepupu aku nie kapel ngn penjaga gol team Malaysia, barula aku nak jenguk2 TV tu (jenguk jek, aku still xminat nk tgk~~ ^^). Yela, kecoh org skrg pasal si Fahmi, penjaga gol yang sangat hebat (org katela..aku xtgk.. tp mmg hebat la kalu dpt kawal gol dgn cemerlang kn??). Masa dulu2 cousin aku nie br kapel ngn dier, ade gak r die ngn mak dier (aunty aku ler) kecoh2 kat aku yang muke BF cousin aku nie macam mamat Korea. Yela, mentang2la aku nie minat Korea kan...saje jek nak 'panaskan' ati aku... hahahaha.. xdela... xpanas pon... tapi muke mamat tu lebih pada muke org Cina (aku xnk ngaku gak tu..hehe).

Tapi betullah.. masa dulu org xknl sape Khairul Fahmi nie..tapi skrg dh fames woohh.. kefamesan dier pon tempias gak kat cousin aku nie (aku?? xpela.aku low profile jek~~ cewahhh!! hahahaha).

Tapi kan... mcm aku selalu cakap, sume orang ade hak nak tulis pape kat blog masing2.. tapi masih gak ade org yg kutuk mengutuk kat blog org... sian plak aku tgk cousin aku nie kne hentam teruk ngn org2 yang agak 'jeloss' atas ke'couple'an diorg nie?? (fuhh....rosak bahasa aku arini). Biarlah die nak tulis ape2 pon psl cinta dier..kalu meluat, xyah la bace..kan senang?? Diorg ni nak juga bace.. lps tu komen2 truk lagi..

Yang lagi kelakar, ade plak sanggup 'likes' page dlm FB, lps tu kutuk.. pe kejadah ko nak 'like', then ko kutuk kan?? erm..maybe sbb blom ade page 'We hate .......' kot?? huhuhu..

Xnak citer lebih2..nanti kate tumpang populariti lak..wahahaha~tak kuase I........ ^^

Papepon.. Bola menang..kita dpt cuti!! tapi aku dah memang cuti sok sbb TM cuti sempena ganti New Year~~

SELAMAT BERCUTI AND HAPPY NEW YEAR!!!!!!!

No comments:

Post a Comment