Tuesday, January 18, 2011

Perverted Eyes.. kenapa lelaki mesti perhatikan perempuan??

Sebelum aku start topik hari ini, aku nak umum dengan sedihnyer... SECRET GARDEN DAH ABIS!!!!! huhuhuhuhuhu.... The SUPER Best Drama and Best Ending Ever~~ selepas drama Full House... mmg best giler!!!

Back to the topic...

**********************************************************************************
Aku tau.. tak semua lelaki ade mata yang macam topik aku nie.. tapi aku still nak cakap pasal lelaki yang ada mata nie...

Perverted Eyes??

Macam mana nak definisikan mata tu?

Kalau seorang lelaki boleh describe baju ape yang perempuan pakai pada hari-hari tertentu (maklum: bukan pada hari itu juga, tapi 3-4 hari yang lepas) pada korang, ape yang korang fikirkan dalam otak?

"Die nie ingat baju ape yang aku pakai hari tu?"
[Diingatkan: Baju kurung sume lebih kurang same jek, cume kaler & corak yg berbeza]

Aku sendiri pon tak ingat aku pakai baju kaler ape pada hari-hari sebelum tu. Yang aku pasti, aku akan make sure yang aku tak terpakai 2 kali baju yang same dalam seminggu hari bekerja.


TAPI...... 'Kehebatan Mata' seorang member aku nie (Die lagi!!!) bagitau kitorang baju kaler ape yang kitorang pakai pada hari yang lepas tu... Ish... ko perhati baju kitorang hari-hari ker?? Dari atas sampai ke bawah???

Sampai member yang sorang lagi pakai tudung yang sama 2 kali dalam seminggu pon ko tau.. Siap bagitau kat member tu yang dier dah pakai tudung tu hari yang lepas~~

Meh sini nak bagitau ko... perempuan tak selesa tau kalu ko selalu perhati pakaian diorang. Sesama perempuan pon tak kepoh-kepoh ape yang perempuan lain pakai, kecuali minah2 kepoh la kan~~ KITORANG TAK KEPOH!

Kitorang sendiri pon tak ingat ape yang masing-masing pakai hari-hari yang lepas, tapi bile lelaki nak bagitau ape yang perempuan pakai... amat2la tak selesa k~~ sebab tu maknenyer ko dok perhatikan pakaian yang kitorang pakai.. Bile ko nak perhatikan pakaian kitorang, maknenyer ko 'pandang' tubuh kitorang dari atas ke bawah....

Aku tau mata lelaki nie memang 'susah' nak kontrol bile tengok perempuan.. tapi agak2la bile nak komen kat perempuan tu sendiri. Bile ko komen aku nampak macam mana bile pakai baju kurung semalam, satu jek dalam otak aku terpikir..

"Mak aiii.... mata mamat nie la....."

Jangan sampai biji mata terjegil keluar sudahla nti yer...

No comments:

Post a Comment