Monday, August 9, 2010

Jodohku dengan si dier... hanya seminggu.......

Aku berkenalan ngn dier kire2 seminggu lps.. Seorang lelaki ni (kononnyer die muda dr aku, sbb dier pgl aku 'kak') yg knlkan aku dgn dier. Actually aku nk cr lain, tp dier yg nk sgt knlkn aku dgn dier nie. So, aku pn 'tergoda' jap. Pe lg..

3 hari pertama aku 'dating' ngn dier nie, elok jek.. xde masalah. Tapi masalah muncul lps tu. Dier byk wt hal!! menyampah tol aku. Aku xpuas ati~~ aku g jmpe ngn dak tu (konon mude dr aku tu la), tny dier, kate dier ni xde masalah?? ni pehal wt hal lak?? sekali lg, kate2 pujian membuatkn aku tergoda blik. So aku truskan 'perhubungan' aku ngn dier.

Tapi dh hampir seminggu, dier wt hal lagi!! aku mmg xthn!! aku g lg skali jmpe ngn 'DAK MUDA' 2.. aku xpuas ati~ aku melenting...
tupp tupp... dier tny aku, 'Nk tkr yg lain ke, kak??'

Aku xnk melepaskan peluang nie.. so aku tkr gak.. setelah deal agak2 dlm sejam lbh, akhirnyer aku berjaya menukar HP (model lain gak) yg baru...

So....

SELAMAT TINGGAL IPHONE!!!



Jodoh kite xberpanjangan rupenyer........hanya seminggu~~

^^

2 comments: