Wednesday, October 20, 2010

Ada ape pada tarikh 20.10.2010??

20.10.2010~~ tarikh yang selalu aku cakapkan pada orang..sebab nombor tu cantik (selain dr 10.10.10 tula).. Cantik sungguh untuk dibuat majlis pernikahan. Confirm ingat nyer tarikh indah~

Tapi ape kene ngan aku arini?? langsung tak ingat tarikh tu jatuh pada hari ni....

Nak kata aku tak tengok kalendar arini, yer...aku mmg tgk!! 
tapi..... aku masih tak perasan...

 Situasi 1:
               Aku tgk jam kat lappy sebab nak tengok masa untuk turun gi breakfast.. ape yg aku npk sekali??

Ada nampak tarikh?? Aku xnampak....   

Situasi 2: 
             Aku ade baca KLC junior aku nyer status dier kat Facebook psl tarikh 20.10.2010...

Still?? aku masih xperasan!!

Situasi yang membuatkan aku sedar arini 20.10??
Radio HotFM... iyer..radio yang hari2 aku dengar Panggilan Hangit tiap2 kol 7.10pg  masa on the way ke sekolah... balik sekolah kol 430 tadi aku dengar diorg dok cakap pasal tarikh arini, dimana org sibuk wat majlis pernikahan~~ time tu la aku kate 

"Ehhhhh???? Arini ker???? patutla pon...."

Tarikh keramat yang dulunyer aku asik mention dan suke... tapi aku leh tak ingat??? --> sebab aku dok risau BIG BOSS nak dtg cek aku kat sekolah.... tapi tak datang pon~~~~ buang karen tol!!

^^'

1 comment: