Monday, November 8, 2010

Cicak Kobing??

Apa reaksi korang kalu korang tiba-tiba rasa nak terkucil yang teramat sgt.... korang masuk bilik air a.k.a tandas, and korang nampak ini....betul2 kat lantai depan pintu masuk tandas tu (nak maklumkan, tu jela tandas yang korang nak masuk)~

Kobing??
Tengok gambar nie (abaikan samada lantai tu bersih ke tak..sebab bukan keje aku nak mencucinyer...)

*****

Reaksi orang pompuan kalu nampak menatang nie??

1. Menjerit2 macam histeria kejap...lepas tu lari lintang-pukang (dah tak heran nak terkucil tuh)
2. Menjerit terkejut jek..then dok perhatikan menatang nie (sambil2 berdoa yang menatang tu leh belah cepat2)
3. Tak terkejut mana pon..sempat lak 'mengucilkan' diri sambil sembur2 hos air ke menatang tu supaya keluar dari situ.
4. Tak terkejut, tapi over excited lak tengok menatang 'comei' nie.. hilang sume rasa nak terkucil tu. Sempat lak pegi cari kotak/plastik/ape2 jela yang boleh menempatkan menatang nie (pengumpul cicak maybe???).
Huhuhuu

****

Aku tanya reaksi orang..reaksi aku??? Haaa.... nom 3~~

Aku masuk tandas arini..dan berlakulah peristiwa nombor 3 tu.. nak extra lagi, punyer excited nak amik gambar menatang nie, aku sempat berlari ke Pusat Sumber nak amik kamera punyer pasal (amik gambar menatang tu la)....

Kalu spesies2 cicak nie aku boleh tahan lagila... xdela histeria mana kan.. tapi aku paling xleh blah LIPAS a.k.a COCKROACH a.k.a 바퀴벌레 (ba-gwi-beol-lei <-- bunyi pon klaka)... 

Kalu aku terserempak lipas dalam bilik air tu, memang bakal berlakulah adegan nombor 1~~ tapi takdela sampai lari lintang pukang kan... just menjerit2 sambil sembur ngan hos air~~ huhuhuhu...
Ewww...geli!!

Tapi aku suke tengok citer Oggy and the Cokroaches...kelaka!! hahahaha...


Ape2 pon..kucing gak yang paling comei (tiba2 lak kan.....) ^^

Cuteee....

No comments:

Post a Comment