Tuesday, November 30, 2010

Bloggers...

Ada macam2 jenis bloggers kat dunia Internet nie...

Blogger yang berblog pasal aktiviti harian sendiri (macam aku)

Blogger yang berblog pasal artis/drama kegemaran masing2 (macam aku jugak)

Blogger yang berblog pasal ekonomi negara (bukan aku)

Blogger yang berblog pasal politik (bukan aku jugak)

Blogger yang berblog untuk menghentam blog org lain (aku ke?? x rasenyer)

Blogger yang 'syok sendiri'..camner tu??

Blogger yang berblog hanya utk kepuasan diri sendiri (org lain jgn masuk campur!! or else, i'll bash u back!!) ^^



Apepon..suke hatilah blogger2 nie nak watpe pon kat blog diorang kan?? BLOG WARS?? Xpernah terpikir pon aku nak berperang2 nie... niat hati nak berblog dgn aman dan sentosa... tol x my bloggers friends??

Blog wars leh bermula kalu satu pihak mengeluarkan kata-kata kesat atau ayat yang sangat2 'kurang berpelajaran' walaupun penat mak bapak hantar belajar tinggi2 kat IPTA/IPTS tu... baik lagi ayat2 orang yang xde pelajaran... Tapi bagi aku, kite lebih 'berpelajaran' kalu kita abaikan jek orang yang macam tu (xtau, atau xdiajar untuk menghormati orang lain, lagi2 orang muda terhadap org yang lebih tua).

"Every bloggers have their own thoughts"... so watpe la kite nak melatah, amuk, meroyan dan sebagainya la hanya sbb pendapat di blog orang berlainan pendapat di blog kita.

So...PEACE, NO BLOG WAR...


No comments:

Post a Comment